مصاحبه مظلومی Ùˆ ویسی بعد از تساوی

مصاحبه مظلومی و ویسی بعد از تساوی




 

 


مصاحبه مظلومی و ویسی بعد از تساوی


تاریخ : شنبه ،
28 آبان 1390

مصاحبه مظلومی:

سرمربي تيم استقلال اميدوار است با در اختيار داشتن بازيکنان ملي پوش بتواند در بازي‌هاي آينده دو امتياز از دست رفته مقابل صبا را جبران کند.


پرويز مظلومي پس از تساوي يک بر يک تيمش برابر صبا اظهار داشت: ما در اين بازي با ملي‌پوشان‌مان که تازه از تيم ملي به ما ملحق شده بودند به مصاف صبا رفتيم.

وي ادامه داد: زمين طوري بود که اجازه نمي‌داد هر دو تيم کارهاي تاکتيکي را انجام دهند و مجبور بوديم از طريق بازي‌ هوايي موقعيت روي دروازه صبا ايجاد کنيم.

وي افزود: متاسفانه در همان دقايق اول بازي با يک اشتباه فردي گل اول را دريافت کرديم. ما انتظار داشتيم بعد از آنکه گل اول را دريافت کرديم شيرازه تيم ما از هم بپاشد ولي توانستيم انسجام خود را حفظ کنيم و در نيمه اول توانستيم گل تساوي را به ثمر برسانيم.

وي افزود: با شرايطي که ما در اين بازي داشتيم، از بازي تيم‌مان مقابل صبا راضي هستيم و اميدواريم که حالا که بازيکنان‌مان را به طور کامل در اختيار داريم بتوانيم در بازي‌هاي بعد قدرتمند‌تر ظاهر شويم.

وي درباره ويسي اظهار داشت: ويسي مربي اخلاق ليگ است ولي در اين بازي چون زياد از حد به تصميم‌هاي داور اعتراض مي‌کرد، من بابت اين موضوع او را سرزنش کردم.

وي ادامه داد: پزشک تيم ملي حق ندارد که به خسرو حيدري بگويد که فردا مقابل صبا بازي کند يا نه. پزشک تيم ملي وظيفه دارد که تا زماني که بازيکنان در اختيار اوست درباره آن‌ها نظر دهد.

وي در پايان گفت: اميدواريم با يک انسجام و همدلي بتوانيم بازي‌هاي پيش روي‌مان را با پيروزي پشت سر بگذاريم تا به هدف‌مان که قهرماني در رقابت‌هاي ليگ برتر است برسيم با اين حال من براي صبا که بين سه تيم اول جدول قرار دارد احترام مي‌گذارم و اميدوارم که بتواند جايگاه خود را حفظ کند.
----------------------------------------


مصاحبه ویسی:

سرمربي تيم فوتبال صباي قم گفت: اگر در ديدار با استقلال 10 نفره نمي‌شديم به پيروزي مي‌رسيديم.


عبدالله ویسی پس از تساوی یک بر یک برابر استقلال در نشست خبری گفت: هر دو تیم از مساوی ناراضی بودند با این حال افتخار می‌کنم که مقابل یکی از بهترین‌ تیم‌های آسیا خوب بازی کردیم. اگر یک بازیکن ما اخراج نمی‌شد می‌توانستیم استقلال را شکست دهیم. با اخراج یک بازیکن برنامه تاکتیکی ما به هم ریخت و نتوانستیم برنامه‌های خود را به خوبی اجرا کنیم.

سرمربی صبا در مورد اعتراض به داوری گفت: در آن لحظه خون به مغزم نرسید و به داور اعتراض کردم ولی در پایان بازی از داور عذرخواهی کردم.

ویسی در مورد حرف‌های مظلومی مبنی بر خستگی ملی پوشانش گفت: یک مربی حرفه‌ای با برنامه ریزی کار می‌کند و برنامه مسابقات نیز از قبل مشخص بود و استقلال هم یک تیم حرفه‌ای است.

سرمربی صبا در مورد تیم ملی ایران و بازی مقابل تیم‌های بزرگ مانند کره و عربستان گفت: تیم ملی یک تیم بزرگ است و تیم‌های بزرگ را همواره باید مقابل تیم‌های بزرگ ارزیابی کرد. مطمئنم با حضور کی‌روش تیم ملی راحت به جام جهانی می‌رود.



کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه استقلال ، نتیجه بازی استقلال ، روزنامه استقلال ، سایت خبر ورزشی , فرهاد مجیدی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل